Mitsubishi Motors Europe odnotował 19% wzrost sprzedanych samochodów w 2018 roku, sprzedając 165 259 sztuk, w porównaniu do 139 365 sprzedanych aut w 2017 roku.
1. Niemcy: sprzedaż 52 196 + 15%
2. Wielka Brytania: sprzedaż 30 952 + 17%
3. Hiszpania: sprzedaż 13 461 + 24%
4. Francja: sprzedaż 7 303 + 64%
5. Włochy: sprzedaż 7 262 + 41%
6. Holandia: sprzedaż 7 203 + 43%
7. Polska: sprzedaż 5 894 + 48%
8. Norwegia: sprzedaż 5 513 –
9. Austria: sprzedaż 5 507 + 14%
10. Szwecja: sprzedaż 5 131 – 4%
11. Szwajcaria: sprzedaż 4 799 + 46%
12. Belgia: sprzedaż 3 531 + 17%
Bernard Loire, prezes i dyrektor generalny MME, komentując świetne wyniki powiedział:
„Nasz 19-procentowy wzrost sprzedaży w 2018 roku pokazał potencjał naszej marki w Europie. Przy tej okazji chciałbym podziękować wszystkim klientom Mitsubishi Motors oraz naszym dystrybutorom i dealerom w Europie. Jesteśmy przekonani, że w najbliższej przyszłości możemy jeszcze pomnożyć ten wynik. Outlander PHEV z rocznika modelowego 2019 spowodował znaczny wzrost zamówień klientów; zamierzamy ten trend utrzymać, wprowadzając nowe modele Mitsubishi Motors, które zostaną wprowadzone na rynek w nadchodzących miesiącach. Trzy z nich czekają już w kolejce, a tuż za nimi pojawią się kolejne rewolucyjne pojazdy, które zapowiadane są na rok fiskalny 2020. Misją nowej struktury MME będzie przekładanie wspólnego wysiłku na wszystkie poziomy doświadczeń klientów: MME zyskało teraz odpowiednie narzędzia marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej, aby umocnić i rozwinąć markę na rynku europejskim i wspierać globalny sukces Mitsubishi Motors Corporation.”
Życzymy samych sukcesów firmie Mitsubishi i prosimy, aby wprowadzając nowe modele, nie zapominała o swoich korzeniach.