Mazda oficjalnie na polskim rynku sprzedaje samochody od 2008 roku. W tym czasie sprzedano już ponad 30 tysięcy aut, a od 2012 roku Mazda notuje stały wzrost sprzedaży. Głównym motorem napędowym dobrego wyniku jest sprzedaż modeli 6 i 3, które to sprzedały się w ilości po około 10 tys. sztuk.
Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Na chwilę obecną w kraju działa 30 punktów dealerskich i 15 Autoryzowanych Stacji Obsługi Mazdy.